Niniejszy dokument określa zasady korzystania, zasady oraz sposób gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Użytkownikach serwisu internetowego www.oasistours.com.pl (Serwis)
Właścicielem Serwisu jest OTI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Elektronowa 2 - wyłączny właściciel znaku towarowego OASIS TOURS (Administrator)
Administrator oświadcza, iż przykłada szczególną wagę do zagadnień ochrony prywatności Użytkowników, stosując do tego celu odpowiednie środki organizacyjne i techniczne.
Administrator informuje, iż:
- dane osobowe Użytkownika są przetwarzane celu realizacji przepisów prawa, w celu realizacji umowy, na potrzeby działań promocyjnych i handlowych podanie przez Użytkownika danych osobowych w celach promocyjnych i marketingowych jest całkowicie dobrowolne, zaś Użytkownik ma prawo dostępu do nich i poprawiania ich a także do wycofania takiej zgody w każdym czasie.
Użytkownikom serwisu przysługuje prawo:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego
Administrator oświadcza, że strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies popularnie zwane "ciasteczkami" są niewielkimi, zawierającymi informacje plikami tekstowymi, wysyłanymi przez serwer www i zapisywanymi po stronie użytkownika na komputerze, laptopie, urządzeniu mobilnym lub innym urządzeniu podczas przeglądania stron internetowych. Przeglądarka przesyła zawarte w plikach cookies informacje, zapisane np.: na dysku twardym, z powrotem do strony odwiedzanej lub do innej strony internetowej, która rozpoznaje dany plik cookie, po każdej kolejnej wizycie na danej stronie. Parametry tych plików umożliwiają odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Pozwala to danej stronie internetowej rozpoznać urządzenie użytkownika i wyświetlić dopasowaną do preferencji stronę internetową. "Ciasteczka" są najczęściej stosowane w przypadku stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających oraz zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz niepowtarzalny numer.
Należy pamiętać, że cookies:
- nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość
- nie są szkodliwe i nie wpływają na sposób działania urządzeń
- nie powodują zmian w konfiguracji urządzeń ani w oprogramowaniu
- domyślne parametry cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył
Rodzaje cookies używanych na stronach:
Trwałe pliki cookies – dzięki takim plikom korzystanie z często odwiedzanych stron jest łatwiejsze. "Ciasteczka" pozostają na urządzeniu użytkownika przez okres czasu określony w tych plikach. Będą one aktywowane za każdym razem, kiedy użytkownik odwiedzi stronę internetową. Pliki pozostają na urządzeniu przez czas określony w parametrach cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
Sesyjne pliki cookies – takie pliki pozwalają operatorom witryn internetowych rejestrować działania użytkownika podczas danej sesji przeglądarki. Pliki są tymczasowe i pozostają na urządzeniu aż do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki.
W dowolnym momencie można zmienić ustawienia, usuwać i wyłączać pliki cookies. Wystarczy tak ustawić przeglądarkę, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Warto jednak pamiętać, że nieakceptowanie "ciasteczek" może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze strony www. Standardowo przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies. Ustawienia przeglądarki mogą też blokować automatyczną obsługę plików "cookies" lub informować o ich każdorazowym przesyłaniu na urządzenie użytkownika. Jeżeli pozostawi się "ciasteczka" włączone, należy pamiętać o wylogowaniu się po zakończeniu pracy na komputerze. Warto również pamiętać, że efektem zmiany ustawień przeglądarki, w zależności od wybranych opcji, może być brak możliwości korzystania z usług lub funkcji dostępnych na stronie www., w szczególności wymagających logowania.
Administrator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym dokumencie z ważnych powodów związanych ze zmianą: warunków świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Administratora, funkcjonalności Serwisu, obowiązujących przepisów prawa.
Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszego dokumentu zaczynają obowiązywać w momencie publikacji ich w Serwisie.